Скрипторий: Monster - solar crow (rage of elements)
Назад к списку всех объектов Rage Of ElementsКак это работает
Это страница объекта Скриптория, в первой части показан ее статус и вывод оригинального объекта.Объект может иметь следующие статусы: Нет перевода, В работе, На проверке и Переведено.
-
Если объект в статусе "Нет перевода", то любой зарегистрированный пользователь может взять этот объект себе в работу - тогда для него откроется вторая часть этой страницы с редактором. Обратите внимание, что текст объекта представлен в виде HTML текста. Вам не нужно умение писать html код, но самое минимальное умение его читать - да.
После того как вы взялись за перевод этот объект закрепляется за вами на 3 дня. Если в течение этого времени вы не отправите свой перевод, то статус объекта скинется обратно в "Нет перевода" и он снова станет доступен для других пользователей.
Одновременно один пользователь не может иметь в работе более 5 объектов (объекты "На проверке" не учитываются), это количество считается по всем источникам в Скриптории. - Если вы взялись за перевод, то объект получит статус "В работе" и откроет для вас редактор полей этого объекта, подробная информация будет внутри этого раздела (там много).
- После отправки перевода объект перейдёт в статус "На проверке". Администратор проверит перевод, внесёт коррективы при необходимости и удтвердит перевод. Если всё очень плохо, то перевод будет отклонён.
- Если объект в статусе "Переведено", то одобренный перевод будет отображен на этой странице, а сам Источник станет на шаг ближе к завершению. Когда Источник будет завершен и размещён в общей базе данных, автор перевода будет указан на сайте на странице этого объекта как пользователь, предоставивший перевод.
СТАТУС:
НЕТ ПЕРЕВОДАMonster - solar crow (rage of elements)
Solar Crow
Creature 10
Description
These enormous three-legged elementals resemble crows with flaming feathers, said to shine as bright as the sun. They nest in the smoldering Forest of Mulberry Coals, living in flocks of eight to a dozen, with ten being the most common.
Recall Knowledge - Elemental ( Arcana, Nature): DC 27
Unspecific Lore: DC 25
Specific Lore: DC 22
Recall Knowledge - Elemental ( Arcana, Nature): DC 27
Unspecific Lore: DC 25
Specific Lore: DC 22
Source Rage of Elements
Perception +19; darkvision, smoke vision
Languages Pyric
Skills Acrobatics +22, Deception +21, Nature +19, Sun Lore +18
Str +2, Dex +6, Con +2, Int +0, Wis +3, Cha +5
Smoke Vision Smoke doesn't impair a solar crow's vision; they ignore the concealed condition from smoke.
AC 30; Fort +18, Ref +22, Will +17
HP 170; Immunities bleed, fire, paralyzed, poison, sleep
Glow ( aura, fire, light) 25 feet. The solar crow casts bright light in a 25-foot emanation (and dim light for the next 25 feet). Glinting Wing light, visual) Trigger A creature within 120 feet attempts to target the solar crow; Effect The solar crow defensively repositions a wing to shine light into the attacker's eyes. The target is dazzled for the duration of the triggering effect, granting the solar crow concealment against it. (
Speed 20 feet, fly 50 feet
Melee finesse), Damage 2d10+8 piercing plus 2d6 fire beak +22 [+17/+12] ( Melee agile, finesse), Damage 1d10+8 slashing plus 2d6 fire plus Grab talon +22 [+18/+14] ( Blinding Heat fire, incapacitation, light, visual) The solar crow expands its wings and unleashes blazing hot, blinding light in a 120-foot emanation. Each creature in the area takes 9d6 fire damage with a DC 29 Reflex save. The crow can't use Blinding Heat again for 1d4 rounds, and its glow aura is deactivated during this time.
Critical Success The creature is unaffected.
Success The creature takes half damage and is dazzled for 1 round.
Failure The creature takes full damage and is blinded for 1 round.
Critical Failure The creature takes double damage and is blinded for 1 minute. ( Burning Talons A creature grabbed by the solar crow takes 1d4 persistent fire damage. It can't recover from this damage while grabbed by the crow. Snatch A solar crow can Fly at half Speed while it has a creature grabbed or restrained in its talons, carrying that creature along with it.
Perception +19; darkvision, smoke vision
Languages Pyric
Skills Acrobatics +22, Deception +21, Nature +19, Sun Lore +18
Str +2, Dex +6, Con +2, Int +0, Wis +3, Cha +5
Smoke Vision Smoke doesn't impair a solar crow's vision; they ignore the concealed condition from smoke.
AC 30; Fort +18, Ref +22, Will +17
HP 170; Immunities bleed, fire, paralyzed, poison, sleep
Glow ( aura, fire, light) 25 feet. The solar crow casts bright light in a 25-foot emanation (and dim light for the next 25 feet). Glinting Wing light, visual) Trigger A creature within 120 feet attempts to target the solar crow; Effect The solar crow defensively repositions a wing to shine light into the attacker's eyes. The target is dazzled for the duration of the triggering effect, granting the solar crow concealment against it. (
Speed 20 feet, fly 50 feet
Melee finesse), Damage 2d10+8 piercing plus 2d6 fire beak +22 [+17/+12] ( Melee agile, finesse), Damage 1d10+8 slashing plus 2d6 fire plus Grab talon +22 [+18/+14] ( Blinding Heat fire, incapacitation, light, visual) The solar crow expands its wings and unleashes blazing hot, blinding light in a 120-foot emanation. Each creature in the area takes 9d6 fire damage with a DC 29 Reflex save. The crow can't use Blinding Heat again for 1d4 rounds, and its glow aura is deactivated during this time.
Critical Success The creature is unaffected.
Success The creature takes half damage and is dazzled for 1 round.
Failure The creature takes full damage and is blinded for 1 round.
Critical Failure The creature takes double damage and is blinded for 1 minute. ( Burning Talons A creature grabbed by the solar crow takes 1d4 persistent fire damage. It can't recover from this damage while grabbed by the crow. Snatch A solar crow can Fly at half Speed while it has a creature grabbed or restrained in its talons, carrying that creature along with it.